środa, 14 stycznia 2015

Zimowe lakiery do paznokci - H&M, Wibo, Manhattan, Miss Sporty, Inglot

System dobierania kolorów lakierów w moim przypadku jest uzależniony od: a. aktualnej długości paznokci :) b. pory roku. A oto moja ulubiona ósemka lakierów, których używam zimą :)



H&M  Midnight mistery - bardzo głęboki granat:
+ szeroki pędzelek,
+ świetny kolor - bardzo ciemny granat (przy 2 warstwach),
- średnia trwałość.

Inglot 365 - szarość z nutką fioletu:
- cieniutki pędzelek,
- nietypowy kolor,
+ trwały - wytrzymuje nawet do ok. 5 dni,
+ przy odpowiedniej grubości jedna warstwa może wystarczyć,
+ wystarcza na długo i nie zasycha ani nie gęstnieje,
+ dość szybko wysycha na paznokciach.

Inglot 953 - czarny:
- cienki pędzelek,
- dwie warstwy są wg mnie konieczne,
- średnia trwałość - ok. 3 dni (później odpryskuje na różkach),
+ nie wysycha w buteleczce - mam go od dłuższego czasu i nic złego się z nim nie dzieje,
+ dość szybko schnie na paznokciach,
+ wygląda na prawdę ładnie - błyszcząco i elegancko.


H&M Ruby red - głęboka czerwień:
+ u mnie utrzymuje się około 4 dni,
+ już jedna warstwa ładnie kryje,
+ szeroki pędzelek,
+ piękny odcień,
+ szybko wysycha na paznokciach.

Miss Sporty 495 - fiolet:
+ przepiękny, niepowtarzalny odcień średniego fioletu, który wynagradza wszystkie minusy :)
- dwie warstwy są konieczne,
- jest dość nietrwały - u mnie odpryskuje czasem już po 2 dniach,
+ bardzo korzystna cena.

Manhattan Ping Pong Plum - bordo/ciemna śliwka:
- trudno się go aplikuje, jest dość gęsty,
- średnia trwałość - u mnie wytrzymuje maksymalnie ok. 3 dni bez odpryskiwania,
+ bardzo fajny, głęboki kolor na granicy bordowego i brązu.



H&M Hont me down - zieleń khaki:
+ bardzo łatwo się aplikuje,
+ bardzo szybko wysycha,
+ bywa dostępny w promocji za ok. 5 zł,
+ nietypowy odcień zieleni khaki,
+ jedna warstwa wystarcza (jest to mój ulubieniec w kategorii malowania paznokci w ostatniej chwili :))

Wibo - ciemny zielony:
- dwie warstwy są konieczne,
+ kolor jest dość niespotykany,
+ po nałożeniu dwóch warstw szybko wysycha,
+ ładnie się utrzymuje - do ok. 4 dni na moich paznokciach,
+ mam go od roku i nadal nie wysechł w buteleczce :)

Dodam, ze na moich paznokciach niewiele lakierów wytrzymuje dłużej niż 4 dni bez odpryskiwania na krawędziach.
I na koniec spójrzcie na swatche :)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz