niedziela, 18 stycznia 2015

Przeciwzmarszczkowy krem do cery naczynkowej - Pharmaceris N

A oto recenzja mojego codziennego kremu - jest to Pharmaceris N - aktywny krem przeciwzmarszczkowy.


Opakowanie: krem kupujemy w kartoniku. a w środku znajdujemy plastikowe opakowanie z pompką. Pompka działa sprawnie i wydaje mi się, że pozwala na wypompowanie produktu do samego końca. Zużyłam pewnie ok. 10 opakowań i nigdy się nie zacięła :) Szata graficzna jest bardzo prosta, mogłaby być efektowniejsza :)



Cena: ok. 40-45 zł, bywa dostępny co jakiś czas w promocji w Superpharm (jest to produkt dostępny w aptekach). W moim przypadku jeśli stosuję go na dzień i na noc wystarcza na miesiąc, więc nie jest najtańszym produktem.

Konsystencja: jest to dość gęsty krem, w lekko zielonym kolorze.  Trzeba go dość szybko rozprowadzić, bo wchłania się błyskawicznie i jeśli nie zadziałamy ekspresowo to będziemy musiały zużyć sporo żeby nakremować całą twarz. Ja stosuję go również na szyję i dekolt.

Zapach: bardzo lekki, jakby liliowy, przyjemny :)

Działanie; bardzo lubię stosować go na dzień, pod makijaż, ponieważ szybko się wchłania i podkład ładnie się na nim utrzymuje. W przypadku mojej mieszanej cery sprawdza się świetnie. Może jedynie w momentach kiedy skóra robi się bardziej przesuszona muszę stosować inny krem na noc.
Mimo zużycia kilku opakowań i systematycznego stosowania ciężko jest mi ocenić jego wpływ na pękające naczynka. W moim przypadku naczynka, które były widoczne nie zniknęły, ale nie zauważyłam pojawiania się nowych pękniętych, widocznych. Być może to rzeczywiście jego zasługa. Co do działania przeciwzmarszczkowego, to myślę, że dzięki temu, że daje skórze odpowiednie nawilżenie i napięcie może opóźniać proces starzenia się skóry. Nie zauważyłam nowych zmarszczek od kiedy go stosuję :)




Podsumowanie: jest to krem, który zawsze mam w swojej kosmetyczce i stosuję co najmniej raz dziennie (zazwyczaj 2 razy). Dla mnie świetny pod makijaż, dobrze nawilżający, nie powodujący żadnych nieprzyjemnych efektów ubocznych. Mógłby mieć trochę większe opakowanie, bo przy tej gęstości starcza na dość krótki okres. Ale i tak lubie go!

Ocena: 9/10.

Jak zwykle dodam, że kosmetyki pielęgnacyjne trzeba dobierać do potrzeb własnej skóry i każdemu może służyć coś innego. A jeśli lubicie gęstsze kremy, macie cerę naczynkową, to na pewno warto spróbować :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz