niedziela, 18 stycznia 2015

Mój ranking płynów micelarnych

Płyny micelarne to moje produkty pierwszej potrzeby :) Zużywam ich na prawdę sporo, lubię testować kolejne. Są jednak takie do których często wracam... Przedstawiam Wam listę 10 płynów, których używałam w ostatnich miesiącach - mój subiektywny ranking.


10. miejsce

Eveline Fresh&Soft (różowy) - niestety u mnie nie sprawdził się jako płyn do demakijażu - był stanowczo za delikatny, natomiast nadawał się do przemycia twarzy rano. To trochę za mało jak na moje oczekiwania, więc przyznaję mu 10 miejsce :]

Kolastyna Refresh (różowy) - niestety również słabo zmywał mój makijaż, może ciut lepiej niż Eveline, ale nadal nie jest to dla mnie dobry produkt do demakijażu. Testuję obecnie kremowy żel z tej serii i wydaje mi się całkiem niezły, ale na ostateczną opinię przyjdzie jeszcze czas :)

9. miejsce

Ziaja Sopot Spa (niebieska seria) - odczuwałam przesuszenie i czasami podrażnienie oczu, wydaje mi się, że dla mojej skóry jest zbyt "agresywny'.

8. miejsce

Lirene do cery naczynkowej (różowy) -  mimo, że był delikatny podrażniał moje oczy, a zmywanie szło mu średnio.

7. miejsce

Bielenda Kolagenowe odmłodzenie (zielony) - dla mnie za delikatny, średnio radził sobie ze zmywaniem makijażu (ale i tak lepiej niż Eveline czy Kolastyna), zużywałam sporo wacików zanim osiągnęłam efekt superczystej skóry twarzy. Plusik za to, że ładnie, subtelnie pachnie :)

6. miejsce

AA Age technology do cery wrażliwej (złoty) - nie mam większych zarzutów, jest wart wypróbowania.. Minusem jest nieporęczne opakowanie, z którego często wylewa się za dużo płynu.

5. miejsce

Perfecta do cery naczynkowej (różowy) - wracam do niego czasami, jest dość skuteczny i nie podrażnia. Opakowanie nie zasługuje jednak na pochwałę - mało estetyczna szata graficzna powoduje, aż nie chce się po nie sięgnąć, szczególnie, że zazwyczaj stoi na dolnej, okurzonej półce ;)

4. miejsce

L'oreal (różowy) - przyjemny, dość dobrze zmywa, nie podrażnia, wart wypróbowania, ale są jeszcze fajniejsze :)

3. miejsce

Mixa do cery wrażliwej (pomarańczowo-niebieski - jak cała marka;)) - minusem jest pompka, która wg mnie w tym produkcie się nie sprawdza, a poza tym jest to całkiem dobry płyn z bardzo przyjemnym zapachem. Zmywa dość szybko, nie podrażnia. Kupuję go regularnie zawsze kiedy jest jest promocja :)


2. miejsce

Bourjouis (fioletowy) - bardzo fajny, może odrobinkę wolniej rozpuszcza makijaż niż mój faworyt, a poza tym jest podobny, ma fajną nakrętkę :) i ładne opakowanie. A dodatkowo daje odczucie nawilżenia skóry.

1. miejsce

Nivea - wg mnie działa tak, jak obiecuje to producent - skutecznie i szybko zmywa makijaż, szybko rozpuszcza tusz, nie trzeba pocierać i zużywać 10 wacików :) Nie wysusza i nie podrażnia.


Jest to oczywiście moje subiektywne zdanie, być może u Was ta lista wygląda zupełnie inaczej? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz