poniedziałek, 19 stycznia 2015

Krem pod oczy - Eucerin Hyaluron - Filler

Krem pod oczy to jeden z najważniejszych kosmetyków pielęgnacyjnych. Skóra pod oczami wymaga wyjątkowego nawilżenia i delikatnego traktowania.

W tej chwili używam kremu Eucerin Hyaluron - Filler. Jest to moje drugie opakowanie. Wybaczcie, że tubka jest w takim pokręconym stanie;) ale wszystkie zdjęcia są realne i akurat obecnie krem już mi się kończy i wygląda właśnie tak :)




Cena: ja zapłaciłam ok 80 zł w Superpharm. Musze dodać, że wystarcza na na prawdę długo, więc nie jest to wcale aż taki drogi kosmetyk! :) W moim przypadku tubka wystarcza na ok. 4 miesiące.

Opakowanie: tubka w srebrnym kolorze z metalową zakrętką, a aplikator możecie zobaczyć poniżej :)


Konsystencja: krem jest dość gęsty, ale nie daje tłustego efektu, a raczej kleisty, lepki. Ja lubię ten efekt, ponieważ mam wrażenie, że daje to dobry efekt nawilżenia i krem się nie ściera. Dodatkowo sprawdza się pod makijaż. po nałożeniu na noc rano skóra nadal jest nawilżona, tak jakby krem nadal na niej był.

Zapach: prawie niewyczuwalny.

Efekt: mimo, że używam tego kremu od dobrych kilku miesięcy stan mojej  skóry pod oczami się nie poprawił. Nie mogę powiedzieć, że krem daje u mnie spektakularne efekty lub powstrzymuje powstawanie zmarszczek. Być może bez niego skóra byłaby w gorszym stanie, ale mimo systematycznego stosowania zauważyłam nowe zmarszczki mimiczne. Skóra jest świetnie nawilżona, napięta, jednak nie powstrzymuje on pogłębiania się drobnych zmarszczek w moim przypadku. Dodam, że słyszałam o nim wiele pozytywnych opinii, więc może to moja skóra nie współgra z nim jak należy.

Podsumowanie: muszę przyznać, że bardzo go lubię za długotrwałe nawilżenie, lepki, nietłusty efekt, współpracę z korektorem pod oczy i wydajność. ale następnym razem kupując krem pod oczy wybiorę inny, ponieważ chciałabym zobaczyć wyraźne efekty odmłodzenia skóry :). Na pewno jest znacznie lepszy - treściwszy -  niż kremy ze średniej półki typu Olay, Garnier (oczywiście jest też droższy). Wg mnie jest to krem warty uwagi, ale nie u każdego daje spektakularny efekt :)

Ocena: 7/10.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz