niedziela, 18 stycznia 2015

Odżywka dwufazowa zwiększająca objętość włosów - Hair Coif

Tym razem o włosach :) Przez wieeele miesięcy moim podstawowym produktem do pielęgnacji włosów była dwufazowa odżywka Urban Care, którą kupowałam w salonach fryzjerskich Jean Luis David. Kosztowała sporo - ok. 60 zł, ale była nieeezwykle wydajna - wystarczała na wiele miesięcy (ok. 8), przy stosowaniu codziennie lub co drugi dzień. Wypróbowałam wersję zieloną i pomarańczową, która szczególnie polecam. Dzięki tej odzywce mogłam spokojnie rozczesać włosy, które po umyciu są zawsze bardzo poplątane i miałam wrażenie, że są one ładnie nawilżone (nawet rozjaśnione końcówki - w czasie kiedy stosowałam koloryzację ombre były w przyzwoitym stanie).

Po zużyciu trzech opakowań tej odżywki miałam ochotę na wypróbowanie czegoś nowego. Postawiłam na kolejną dwufazową odżywkę - tym razem Volume Exigence z salonu Hair Coif .
Właściwie wybrałam ją ze względu na obietnicę zwiększenia objętości włosów :)



Opakowanie: estetyczne, poręczne, z atomizerem.

Cena: niestety w tej chwili nie pamiętam ceny, ale wydaje mi się, że mogło to być ok. 50 zł.

Wydajność: myślę, że jest mniej wydajna niż Urban Care - mam ją od wakacji, ale nie używam jej codziennie. Nadal jednak jest to jeden z produktów, które wystarczają na kilka miesięcy.

Efekt i działanie: nie odczuwam nawilżenia, podobnego do tego, które dawała pomarańczowa odżywka Urban Care, ale też nie jest to rolą odzywki zwiększającej objętość :) Ułatwia rozczesywanie włosów po umyciu, ale na tym polu również Uraban Care sprawdza się lepiej.  Co do jej podstawowej roli, czyli zwiększania objętości, to coś w tym jest :)  Moje włosy są lekkie i delikatne, a ona dodaje im czegoś w rodzaju ciężkości - daje poczucie jakby włosów było więcej, jakby były grubsze... Nie jest to wg mnie efekt większej puszystości, a raczej pogrubienia włosów :) Dodatkowo moje lekkie włosy łatwiej jest ułożyć dzięki temu "obciążeniu".


Podsumowanie: efekt jest dość ciekawy, ja wracam do tej niej zawsze kiedy nie mogę rozczesać włosów (nawet po użyciu spłukiwanej odzywki) i kiedy mam wrażenie, że moje włosy są wyjątkowo lekkie, fruwające ;) i nie mogę sobie z nimi poradzić. Produkt warty uwagi, ale myślę, ze oprócz niego trzeba mieć jeszcze w kolekcji typowo nawilżającą odżywkę.

Ocena: 7/10

Jeśli zdecydujecie się po raz pierwszy na odżywkę dwufazową pamiętajcie, że trzeba nią wstrząsnąć przed rozpyleniem, aby wymieszać obie fazy :) Zazwyczaj można je stosować na suche i wilgotne włosy.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz